سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت ابرودر تهران

کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرودر تهران یک روش جراحی است که برای کسانی که دچار ریزش مو هستند و یا ابروهای نازکی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. فرایند انجام کاشت ابرودر تهران مشابه کاشت مو است.

کاشت ابرو در تهران

در کاشت ابرو، مشابه کاشت مو، فولیکول مو از روی ناحیه ای روی بدن بیمار برداشته شده و به ناحیه ی هدف منتقل می شود. مزیت مهم کاشت ابرودرتهران ، این است که مو از بدن خود بیمار برداشته می شود.

قبل از کاشت ابرودر تهران باید به این نکات توجه کنید

-در ابتدا قبل کاشت ابرو علت ریزش موهای ابرو شما به‌وسیله متخصص پوست باید بررسی و مشخص شود و در صورت نیاز تحت درمان قراربگیرد.

زیرا در غیر این صورت با وجود کاشت ابرو هم احتمال ریزش دوباره موهای آن وجود دارد و کاشت، کار بی‌فایده‌ای خواهد بود. پس بهتر است بعد از درمان ریزش نسبت به کاشت اقدام کنید.

-همچنین در صورت انجام کاشت ابرو در تهران همان‌طور که گفته شد، باید نوع موهای انتخاب‌شده برای کاشت قطری مناسب با موهای ابرو داشته باشند یعنی نباید نازک‌تر یا ضخیم‌تر باشند.

فرآیند کاشت ابرودر تهران

یکی از جنبه های مهم کاشت ابرودر تهران ساده بودن این فرآیند است. در کاشت ابرودر تهران بسته به محدوده هدف، حدود 50 الی 400 گرفت (graft) برای کاشت هر ابرو مورد نیاز است و هر گرفت شامل یک تا 2 عدد مو می شود.
در اولین مرحله برای کاشت ابرودر تهران ، طراحی مدل ابرو است که باید علاوه بر اینکه با نظر دکتر و مطابقت با چهره طبیعی فرد به انجام برسد، بازخورد خود فرد بیمار را نیز در بر بگیرد.

تار مویی که برای اهدا یا کاشت مورد استفاده قرار می گیرد از ناحیه پشتی سر برداشته می شود و با استفاده از روشهای FUG یا FUE کاشت ابرودر تهران انجام می شود.

کاشت ابرو در تهران
تصمیم برای انتخاب هریک ازروشهای کاشت ابرودر تهران باید توسط پزشک متخصص انجام بگیرد. پزشک شما بستگی به نوع مو، نژاد فرد، نگرانی ها و اهداف فرد بهترین روش کاشت ابرودر تهران را انتخاب می کند.
پس ازانتخاب بهترین روش و تهیه گرفت در زیر میکروسکوپ توسط تیم جراحی، پزشک جراح اقدام کاشت گرفت ها در مناطق مورد نظر می کند.

منبع : http://drsodaei.ir/