سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت مو درچیتگرتهران

کاشت مو درچیتگرتهران

کاشت مو درچیتگرتهران : کاشت و پیوند مو این روزها از طریق روش های متفاوت برای افراد  انجام می پذیرد که بیشتر آنها برای افراد رضایت بخش هستند و بیشتر افراد نتایج خوبی نیزاز این دوش کسب کرده اند.

هرچقدر که این عمل بسیار ساده و بی خطر می باشد، اما به این نکته توجه داشته باشید که  رعایت کامل نکات ایمنی و تخصص پزشک برای حفظ سلامت بیمار و به دست آمدن نتیجه مطلوب کاشت مو ضروری است، والبته  به دلیل حساسیت بسیار زیاد، این عمل زیبایی نیاز است که به صورت تیمی و گروهی کاشت مو انجام بگیرد

 

 

کاشت مو در چیتگر

 

نکات  مهم قبل از کاشت مو در چیتگر تهران

کاشت و پیوند مو این روزها با چند روش مختلف در کشور ما متداول است.که اغلب آن ها روشهای  بسیار مطمئن هستند و تا به حال نتایج خوبی نیزبرای افراد داشته است.

و اکثر بیماران از انجام آن رضایت داشته اند.هرچند این عمل بسیار ساده و بی خطر است اما رعایت کامل نکات ایمنی و تخصص پزشک برای حفظ سلامت بیمار و به دست آمدن نتیجه مطلوب ضروری است ، همچنین به دلیل حساسیت زیاد این عمل لازم است به طور تیمی انجام شود.

 

این روزها دو روش FUT و FIT ازرایجترین روش های کاشت مو هستند که با مشورت پزشک خود می توانید مناسب ترین و بهتزین روش را انتخاب کنید.در واقع فولیکول های مو را به صورت تک تک و با همان حالت طبیعی می کارند ، موهای کاشته شده همانند موهای طبیعی رشد خواهند کرد.

 

آیا شما کاندید خوبی برای کاشت مو هستید؟

برخی دلایل رایج برای کاشت مودر چیتکر تهران شامل موارد زیر است

-درصورتی که دچار الگوی کچلی زنانه و مردانه باشید و ریزش مو داشته باشید.

-ریزش مویتان در اثر مصرف دارو، استرس درمان نشده باشد.

– ریزش موی دائمی داشته باشید  که با روش‌های غیر جراحی درمان نشود

-رشد مو یا فولیکول‌های کافی برای کاشت مو داشته باشید

-آمادگی پذیرش درمان طولانی مدت را داشته باشید

در صورتی که  سلامت عمومی بالایی دارید، خوش‌بین هستید و انتظارات واقع‌بینانه دارید به‌احتمال‌زیاد کاندید خوبی برای این نوع جراحی هستید.

 

منبع : http://drsodaei.ir/